Сім'я страждає отруєнням чадним газом



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

П'ятирічна сім'я страждає отруєнням чадним газом під час барбекю

Оскільки п'ятирічна родина з Мюнстера була здивована дощовим зливом під час барбекю, вони перенесли свою гриль-вугілля на терасу до входу будинку. Тоді отруйні гази потрапили в будинок через несприятливий вітер, як повідомляла пожежна служба Мюнстера.

Отруєння чадним газом загрожує задухами. Отруєння спочатку дало про себе знати ще у шестирічної дочки. Коли приїхала швидка допомога, пожежна служба також виявила ознаки отруєння у синів 11 та 14 років та у батьків.

У разі отруєння чадним газом здатність оксиду вуглецю утворювати дуже сильні складні сполуки, наприклад, з гемоглобіном, викликає нестачу кисню, що може призвести до смерті відповідної людини. Міцність зв’язку чадного газу з гемоглобіном набагато більша, ніж у кисню. Як результат, уражені еритроцити більше не доступні для транспортування кисню, так що загроза смерті від удушення. (аг)

Зображення: Paulwip / pixelio.de

Інформація про автора та джерела


Відео: Як розпізнати та вберегтись від отруєння чадним газом - історії тих, хто вижив


Попередня Стаття

Метелики-мутанти у Фукусімі

Наступна Стаття

Промисловий очищувач збільшує ризик Паркінсона